موسوی:حضور درلیگ جهانی کمک شایانی به بانوان کاراته کا خواهد داشت

موسوی:حضور درلیگ جهانی کمک شایانی به بانوان کاراته کا خواهد داشت

موسوی:حضور درلیگ جهانی کمک شایانی به بانوان کاراته کا خواهد داشت,Federetion Of Shotokan Karate

موسوی:حضور درلیگ جهانی کمک شایانی به بانوان کاراته کا خواهد داشت

ستاره موسوی" در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: تمام برنامه ریزی و تمرینات ما از ابتدای سال تاکنون برای حضور موفق در بازیهای کشورهای اسلامی و رقابتهای قهرمانی آسیا بوده است.

وی افزود: تمام انتخابی ها بدون حرف و حدیث برگزار شد و نفراتی که الان در اردو حضور دارند بهترین های کاراته ایران هستند . سعی می کنیم نتیجه ای بهتر از دوره گذشته آسیایی کسب کنیم تا نشان دهیم، مدال های آسیایی ازبکستان از روی شانس و اقبال نبوده است.

موسوی گفت: تیم ما با آمادگی 80 تا 85 درصد راهی ترکیه می شود و نقطه اوج آمادگی مان را برای اندونزی گذاشته ایم. به طور یقین حضور در لیگ جهانی میدانی خوبی برای بانوان کاراته ایران است، چراکه در آن به طور جدی محک می خورند.

وی با تاکید براینکه بازیکنان تیم ایران تجربه حضور درمیادین مختلف بین المللی را دارند و در هر رقابت پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورده اند، یادآور شد: تیم ایران نفرات توانمندی دارد و مطمئن هستم نتیجه ای که شایسته هر ایرانی است را بدست آورده و با دست پر از مسابقات پیش رو بازمی گردیم.

مربی تیم کاراته بانوان گفت: عملکرد کومیته کاها درلیگ جهانی مهم است، حضور در این رقابتها استرس کاراته کاها را کاهش می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

12:42شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب